Alla inlägg under april 2010

Av Linnea - 29 april 2010 19:35

Hej Hej!

Dagen började med att jag var svin trött eftersom jag avr uppe länge inatt, jag får skylla mig själv men trött var jag allafall.

Gick ner till Wargen och skrev NP i engelska, gick ganska bra faktiskt, eller hoppas jag allafall!


Gick hem och åt lite gran sen gick jag och la mig igen, när jag vaknade var Mathilda här, sen ha vi var på Maxi, slingat håret på mig samt klippt mig. Vi var ner på ett studiebesök på G3 också, de var riktigt skoj!


I morgon bitti drar jag och klassen till Åre eller ja halva klassen för den andra delen är sjuk! Vi ska på studiebesök på Holiday club och på copperhill, Vi ska även bowla och äta lunch  tillsammans, jag se fram emot det!

På kvällen blir de middag hos Olivia och sen får vi se vad som händer!


Lördag drar jag till Mathilda och sen vidare till Nälden galan!

Känner att de kommer bli en bra helg!

Mathilda <3


Ganska roligt att när man kliver upp på morgonen tänker man vad jobbigt med skola, men sen kommer jag på att jag ska få träffa alla underbara människor i min klass och då blir de genast mycket roligare :)


Har inte pratat med Carolina i telefon på HELA veckan heller, DE känns lite konstigt, för er som inte vet de, bor hon 22 mil ifrån mig och vi brukar prata varje dag, de är jobbigt att bo så långt ifrån henne!


Nej nu ska jag ut och röra på mig en sväng!


Good Bye! 

Av Linnea - 28 april 2010 20:49

Det finns en tjej som heter Agnes, som är min absoluta bästa vän, vi har känt varann sen vaggan och hon är den som jag litar mest på i hela vida världen, vi har bott grannar ända sen vi va små, nu har min familj flyttat 10 mil därifrån och jag pluggar 10 mil åt andra hållet.

Det finns ingen som förstår mig som henne, jag kan prata med henne om allt och ingenting, vi kan bara ligga i soffan och läsa tidningar utan att de ska kännas konstigt.

Vi har gjort så mkt tsm, vi tjuvrökte tillsammans första gången t.ex

Vissa vänner kommer och går men vissa består, jag hoppas att jag aldrig i hela mitt liv ska leva utan henne som vän!


Det finns ingen som du helt enkelt!

Av Linnea - 28 april 2010 18:04

Var duktig och vaknade tidigt i morse så drack kaffe och läste tidningen, vuxenpoäng till mig känner jag.

Sen vart det skola, kollade på film både på svenskan och religionen, sen resten av dagen hade vi HLR (hjärt och Lung Räddning) Sjukt jobbigt att trycka ner "revbenen".


Sen bar det av hemmåt och slängde i mig lite frukt och bytte om innan Simon kom förbi en sväng tills jag skulle träna och han skulle på praktik.


Men nu har jag ätit god middag och ska städa och ladda inför NP i engelska B i morgon bitti.


See you later!

Av Linnea - 27 april 2010 23:27

Har nu skaffat mig ännu en ny blogg, det är faktiskt tråkigt att inte ha någon, och ingenstans där man kan skriva av sig!

Med hopp om att denna bloggen varar längre än min förra!


Om 37 dagar tar jag studenten och har inte en aning om vad jag vill göra efter det. Ska bli hur kul som helst att ta studenten men sen då? Vad ska alla göra?


Den 20 Maj är det bal och jag är så glad att jag ska gå med Nicke och umgås med dom jag tycker om innan :)


Jaja, nu hade jag väl inte så mkt mer att tillägga för ikväll.


God natt och nyp i stärten!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards