Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linnea - 12 maj 2010 18:53

Min dator bestämde sig för att dra på sig en väldans massa virus förra veckan, så Patrik va så snäll att han formaterade om den, men nu har jag verkligen ingenting kvar på den, men men bättre de än att den inte ska funka alls :)


Förra helgen var ju hur mysig som helst, den spenderades med Agnes och hugo, den bästa på länge, det är sånt lugn när man är med henne, man behöver inte tänka på att man ska göra fel eller nått, de är bara så avslappnande.


Nu i veckan var jag på pause och fikade med Maria, Moa och Sternis , sjukt mysigt, vi satt där i 3,5 timme, de är inte dåligt de.


Annars har de inte hänt så mycket, hade dans inför mösspåtagningen i tisdags jag missade det före eftersom jag hade halkbanan, och de gick bra och de va rätt skoj, men lite läskigt :p


Annars har jag hängt med Simon och var på promenad med Moa en kväll. annars har inte mycket hänt! :)


Nej nu ska jag gå och duscha och försöka få tag på dem som har min söta lilla hund som jag saknar otroligt mycker, och höra hur hon mår!


Puss på er underbara!




DU fick mig att tro nått sen svek du, DEN tog verkligen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards